Karlovarská losovačka aneb „Medvěde, tahej!“

Slíbené kočičí losování, sice s denním zpožděním, ale o to kvalitnější.

CO? Prý losovat?

Tak to máme za sebou. Ludry neumějí počítat, takže vytáhly sedm lístečků, kdoví, kolik toho sežraly, tak jsem přidala jeden vzorek. Já taky neumím počítat,  mám jako obvykle v galerii ukousnutý pravý spodní roh, ani želvoň to nezachránil. Snad jednou…

747 – Loretta

Regina Nine – Black Jade

Ervulenka – Spezie di Medici

Kajla – Ten Nine

Veronika – Abaci (ty mi nepiš, tobě vím, kdy to dám)

Rena – Fracas

Goldie – třebá….Aziyadé

1. Jestli si to chcete mezi sebou nějak popřehazovat, tak OK – napište dolů do diskuse

2. pošlete mi, prosím, vaše adresy na parfumerka@ketry.cz

3. nebo mi napište, jestli si chcete vzorek převzít na P4, P9 – vždy u metra

Omlouvám se předem, jsem teď v časovém pressu a do konce měsíce budu, takže nevím, kdy vám vzorky zabalím a pošlu – buďte prosím trpělivé! Díky.

Budu moc ráda, když mi pak do diskuse ke konkrétním vůním napíšete, jak je vidíte vy – jestli jste našly něco společného s mým nosem, nebo máte úplně jiné dojmy.

***

Tak, první giveaway máme za sebou, kocourům se to líbilo, tak jsme rovnou nachystali na zítra odpoledne, vlastně na dnes, překvápko – sledujte nás. BTW: víte, že máme i želvu? Za pokus by to stálo…

Johhnie Walker (fakt se tak jmenuje)

Nazdar!

Méďa (dvoubarevný mrzout), Kluk (mourek sprosťák), Chardonnay(bílej puboš)

19 thoughts on “Karlovarská losovačka aneb „Medvěde, tahej!“

    • Harcuju po vlasti a nic z toho nemám, kromě výplaty…proč vlastně neharcuju s kočkama, to je fakt, byla by legrace! To by čuměli na pobočkách kolegové, kdyby mne tam přitáhlo kočičí trojspřeží, jako královnu Freyu! Škoda Méďa.

      To se mi líbí

    • To neva, mně stačí, když mi to vždycky napíšeš.
      Máme tři, jsou to kocouři: Méďa alias Béď, Kluk alias „sviňonechtušunku“ a Chardonnay, ano, jmenuje se podle oblíbeného bílého nápoje, alis Bílej (Béď mu říká Blbej a nesnáší ho). Méďa je nejhodnější, spí s námi v občas posteli (vkrade se, když spíme) a nosí nám myši, veverky, potkany, krtky, rejsky atp. Dlouho trvalo, než jsme mu vysvětlili, že nám ty krtky a bezhlavé plchy nemusí nosit do postele, že si pochutnáme i tak. Kluk je vyjukaný zastydlý puberťák a ludra zlodějská, krade po okolí sousedům z tašky šunku, z grilu kotlety a z talířů řízky. A Bílej je nevybouřený hormonální štvanek, máme ho dva roky, první rok se v sousedství celkem nic ještě nepoznalo, letos už se obáváme o alimenty, okolí zaplavují bílé kočky.

      To se mi líbí

  1. Pingback: Má ji každá (giveaways) + AKTUALIZACE: prodlužuji, více výher « parfumerka

  2. Ježiš, já se jednou opiju a hned propásnu, že jsem něco vyhrála. Nebo buďme pozitivní – já se jednou opiju a hned něco vyhraju, super, příště to zkusim znova :-) Že kočičkám děkuju :-)

    To se mi líbí

  3. Pingback: Aktualizován *Reviews list | frangipani

  4. Pingback: Aktualizován *Reviews list | frangipani

Nebuďte sprostí, lidi.

