• Let’s go SHOPPING: Violetta di Parma / Borsari s pumpičkou

Slíbila jsem tip na e-shop, kde je možno objednat Violettu Di Parma / Borsari… a ona vzápětí ze všech e-shopů zmizela. Zmizela dokonce i z kamenných obchodů v Itálii, jako když zmizely pod zem všechny růže v Růženčině království, že by člověk řekl, že nikdy ani neexistovala. Tak teď vám konečně můžu nabídnout tip, kde ji koupit.

10382299906[1]

Je k dostání na Jahodě, tedy na Straberrynet.com, v parádním 100ml flakonu s pumpičkou, za príma cenu 1 279,50 Kč. K této ceně zaplatíte ještě clo a DPH, ale Jahoda po vyplnění formuláře poplatky vrací. Abyste měli poštovné zdarma, přihoďte si do košíku cokoliv z kosmetiky nebo doplňků.

podpis_ROM

5 thoughts on “• Let’s go SHOPPING: Violetta di Parma / Borsari s pumpičkou

  1. Není zač:) Chtěla jsem sem dát odkaz, už když článek vyšel, ale byla zrovna vyprodaná. Moje nejoblíbenější fialinka.
    Když už jsem tu, chtěla bych se zeptat: Romi, ty myslím máš i miniaturku, že? Voní Ti vůně z miniatury stejně jako z velkého flakonu? Z mini mi příjde víc zelená, prostší; z flakonu víc bohatá, sytá. (?)
    Je fakt, že mám tu miniaturu už přes deset let..

    To se mi líbí

    • No přesně! Já už mám teda z velkého jen odstřik a je to tak, jak píšeš. Jenže já tu miniaturu mám taky asi stoletou…a myslím si, že to ani není věkem, ale recepturou. Dělá to nějaká malá manufaktura, podle všeho v posledních letech změnila majitele a tak bych si tipla, že pozměnili i recepturu. Možná kvůli IFRA, možná kvůli cenám surovin. Dřív bývala normálně ke koupi v it. maloobchodech, teď už jen v jednom shopu pro turisty v Parmě. Možná z toho udělali něco, jako je je Franco da Vana – levnou atrakci pro turisty. Ty malé italské značky jsou tak neprůhledné, že se mohlo stát cokoliv.

      To se mi líbí

  2. Ha! Jeden by si myslel, že když si tolik zakládají na staré receptuře, že s tím nebudou dělat až takové brykule. Dneska už se nedá věřit nikomu.. Ale jsem ráda, že mě nos neklamal:).

    To se mi líbí

Nebuďte sprostí, lidi.

