A mini Burberry dostane…

A už to nebudu protahovat, všechny jste určitě napnuté. Takže takhle to probíhalo:

BurberryVšechny obrázky jsem zmenšila na stejnou velikost, označila a rozstříhala jako pexeso. Pak jsem tu hromádku vzala do nejbližšího parku, aby na výběr dohlédly moudré hlavy z místního domova důchodců. Tak úplně to nevyšlo, důchodci měli na dvoře estrádu, takže koukali jiným směrem. Jejich škoda, tohle už nikdy neuvidí. Takže jsem pokračovala i bez jejich dohledu. Každou fotku jsem stočila do ruličky.

BurberryRuliček bylo tolik, že jsem jich měla plné obě ruce. Nacpat je do plánovaného zlatého měšce nebylo tak snadné, jak jsem si představovala. Bylo jim tam dost těsno.

BurberryPůvodně jsem chtěla měšec uzavřít a ruličkami protřepat, ale nanejvýš jsem je tak přiškrtila. Třesení odpadlo.

BurberryA pak už ruka zašátrala a táhla. A za chvíli byla na světě Denča. Šla hlavičkou napřed, ale za nohy se jí chytla Missi. Takže vypadly jako dvojčata. Hmátla jsem do měšce znovu a zase tam byly dvě ruličky zakleslé do sebe. Tak jsem s nimi chvíli cloumala, aby se uvolnily, ale místo nich vypadla třetí a byla to Naďa. Všechna mini byla na světě.

BurberryTřem šťastlivkyním za nás všechny z Frangipani blahopřejeme! Napište mi na email vaše adresy, popřípadě návrhy na osobní předání v Praze.

A pro všechny ostatní přijde nová šance, protože už teď můžeme slíbit, že za měsíc najdete na Frangipani giveaway o tuhý parfém Bvlgari Omnia. Který z nich to bude? Nechte se překvapit.

+ Ještě jeden tip pro ty, kdo si koupí flakon My Burberry. V pondělí 29. září bude ve vybraných prodejnách Sephora k dispozici gravírovací stroj, na němž vám právě na My Burberry vytvoří pískované inciály.

 

podpis_kateryna

6 thoughts on “A mini Burberry dostane…

  1. Jeeeee…já tomu snad nevěřím! :-) ještě nikdy jsem takhle nic nevyhrála a, teď jsem šla první z osudí (ehm pytlíčku :-D)!!! Omlouvám se za pozdní přihlášení,dneska jedu z dovči :-) už aby pošťák Pet zvonil u nás u dveří! :-P

    Liked by 1 osoba

Nebuďte sprostí, lidi.

