> Let’s go shopping: LOUIS VUITTON EdT

Už je TO tady! Sice se zpožděním, ale konečně si můžeme koupit mimo galakticky drahých (a galakticky vkusných) kabelek taky voňavku! A ani  není pro běžného smrtelníka tak drahý.

lv5Minimalistický flakon a krabička s typickým logem, po kterém šílí davy. Tak jsme se dočkali! Nebo né?

LV1 lv2 lv3

lv4

Chichi. (Kdyby to náhodou někdo nepochopil, tak to v žádném případě nekupujte, leda jako dobrej vtip pro pitomou snobskou šéfku. Jestli takovou máte. Pro jistotu nedávám link, kdo by toužil, tak si najde sám, v tomhle nejedu.)

BTW: novinku Chanel Sexy Chocolate znáte? Akorát nevím, který z nich vybrat. Jeden z nich je jistojistě fejk.

 

chanel sexy chocolate 1

chanel sexy chocolate

 

Blbiny, co? Dopijte kafe, přestaňte prokrastinovat a běžte taky zase uklízet.

podpis_ROM

14 thoughts on “> Let’s go shopping: LOUIS VUITTON EdT

  1. Mimochodem: co děláte v neděli ráno? Já musím v zájmu rodinného štěstí koukat na F1, naštěstí to bývá brzy ráno, takže se mi daří spát až do vyhlášení vítězů a vždycky už vidím jen toho Rossberga, když už čeká bez přílby na pohár, a to je tak příjemný pohled, že mi to nevadí. To je moc hezkej kluk.

    To se mi líbí

  2. Tak jsem si musela jít toho Rosberga vygooglit. Mno, jako, špatnej není, ale vkus mám asi jinde.
    A o LVčkovým parfému jsem kdysi dříve už něco zaslechla a dokonce aj z fundovanýho zdroje, takže mám dojem, že něco fakt bude. Nebo nebude?
    Verunka

    To se mi líbí

  3. Ne, ne, ten článek z jara jsem stoprocentně nečetla a neviděla. A – při vší úctě a bez úmyslu někoho urazit – tím fundovaným zdrojem jsem myslela něco jiného, než je tenhle blog (lépe řečeno: jiný typ fundovaného zdroje, tak je to správně). Tun informaci mám stopro odjinud, jen si zaboha nevzpomenu odkud :-( No každopádně jsem zvědavá. Ale ne že bych kvůli tomu měla tendence zamířit do lvčkovýho butiku.
    Verunka

    To se mi líbí

Nebuďte sprostí, lidi.

