• TEST: Parfém podle barvy 1/2

Udělejte si malý pokus: zavřete oči, vybavte si svoji oblíbenou vůni a představte si, že byste ji měli popsat pomocí barev. Jsou to vaše oblíbené barvy? Většina lidí zjistí, že to souhlasí. Vyladění smyslů souvisí s vaší osobností a momentálním stavem duše. Tak, jako se mění vaše barevné preference, proměňují se i chutě, mění se i výběr vůní, ale taky měníte názor na zvuky a dokonce i pocit chladu.
Že už nenosíte růžovou, jako zamlada? Že už byste na sebe nenastříkala parfém s vůní jahodového želé? A už vůbec byste nejedla karamely SiSi, dnes radši tatrák? Místo vlny cítíte raději na kůži kožešinu, protože jste s věkem nějak zimomřivá? V pořádku. Vaše smysly se přizpůsobují vašemu životnímu cyklu a snaží se držet vše hezky v rovnováze.

A tak vznikla teorie souvislostí barev a vůní. Zkuste si v testu najít líbivou kombinaci barev a zjistit, jestli ve výběru najdete i „svoji“ vůni. Jestli ne, zaběhněte si do nejbližší parfumerie zkusit doporučené vůně. Byly to správné tipy?
Zkuste se k testu vrátit, až budete v jiném rozpoložení, než při prvním čtení – emoce a vášně mají také vliv. Třeba až vás naštve šéf nebo se zamilujete… A taky vzpomeňte, co jste nosila před deseti lety: jakou vůni, jakou barvu? (Ne, Verunky, tato část testu pro vás není povinná).

Budu hodně ráda, když do komentářů napíšete, kterou barevnou paletu jste si vybrala a jaké parfémy používáte. Jsem zvědavá, jestli vaše komentáře potvrdí teorii Dr. Mensinga, tvůrce tohoto „růžicového testu“.

A hlavně to neberte moc vážně a bavte se!

rada

Jak si vybrat správnou růžici?
1. Spontánně se rozhodněte, která z barevných kombinací vás momentálně nejvíce oslovila – bez ohledu na to, jaké barvy nosíte nebo máte rádi.
2. Vyhovují vám všechny barvy v kombinaci? Pokud se nemůžete rozhodnout, vyberte si tu kombinaci, která se vám zdá nejmíň ošklivá.

Jdeme na to!

chypreVaše vůně je CHYPRE.

Chypre je vůně úspěšných žen. Nositelka chypre je cílevědomá a sebevědomá dobyvatelka přesně stanovených a vyčíslených cílů. Kompetentní a emancipovaná žena orientovaná na vysoký výkon v práci, skvělá manažerka času vlastního, svého týmu i rodiny. Prostřednictvím chypre vůně se snaží dodat své osobnosti viditelný rozměr smyslnosti a ženskosti, pro ty, komu by se zdálo, že jej postrádají.

Váš parfém by mohl být:
Alliage / Estée Lauder
Eau de Patou / Jean Patou
Jubilation for woman / Amouage
Profumo / Acqua di Parma
Alix / Grés
Miss Dior (původní) / Dior
Koto / Shiseido
Bottega Veneta / Bottega Veneta
Dakar / Al Rehab
Cristalle / Chanel
Aventus / Creed
Vol de Nuit / Guerlain
Mitsouko / Guerlain
La Panthere / Cartier
Sí / Armani

———————–

květinyVaše vůně jsou KVĚTINY.

Milovnice květinových vůní v sobě skrývají vzpouru, květiny jsou vůně punku. Ženy v oblaku květin chtějí být samy sebou, vytvořit si svůj vlastní svět, odlišný od toho, co se od nich očekává, a zabydlet se v něm. Odmítají vidět svět skrz optiku úspěchu a kariéry, nesnáší byrokracii, dodržování nesmyslných předpisů a šplhání po žebříčku. A tak se občas nečekaně vzbouří a dají ochutnat světu svoji skrytou sílu, aby se mohly zase v klidu vrátit do svého soukromého spořádaného světa. Květinový obal jim poskytuje ochranu před vnějším tvrdým a po moci a úspěchu bažídím světě.

Váš parfém by mohl být:
White Flowers / Creed
Rush 2 /  Gucci
31 Rue de Cambon / Chanel (Les Exclusifs)
Narcisso / L´Erbolario
Ma Vie / Hugo Boss
Le Temps d’une Fête / Parfums de Nicolaï
Pleats Please / Issey Miyake
Samsara / Guerlain
Dolce / Dolce Gabbana
Prima T /  Bruno Acampora
Chamade / Guerlain
Fleur de Narcisse /  Chloé
Grand Amour / Annick Goutal
Vanille & Narcisse / L´Occitane
T Girl / Tommy Hilfiger
Couture Couture / Juicy Couture
Mellograno / Santa Maria Novella

———————–

drevo-koreniVaše vůně je DŘEVITÁ KOŘENĚNÁ.

Dřevo voní návratem ke kořenům lidství, k základním hodnotám, dřevo znamená naslouchání vlastním instinktům a smyslům. Vůně dřeva a koření pomáhá najít vnitřní sílu a stabilitu, zbavit se stresu a předejít vyhoření, únavě z civilizace. Žena, vonící vzácným dřevem dává najevo, že žije svým vlastním tempem a nenechá se něčím jen tak vyvést z rovnováhy. Rovnováhy založené na tom, že počítá se všemi životními kotrmelci a je připravená se s nimi v klidu a s rozvahou vyrovnat.

Váš parfém by mohl být:
Encre Noire / Lalique
CH /Carolina Herrera
Juniper Sling / Penhaligons
Victrix / Profumum Roma
Nutmeg & Ginger /  Jo Malone
Angéliques Sous La Pluie / Frederic Malle
Arabian Oud / Kalemat
Voyage d`Hermes / Hermes
Santal Carmin /Atelier Cologne
Bark / L´Erbolario
Oudh al Suifi / Rasasi
Laawan / S4P
Notte Bianca / Linari
Duro / Nasomatto
Thierry Mugler / Alien
Songe Pour Lui Majda Bekkali / Sculptures Olfactives
Terre d´Hermes /  Hermes
Santal Majuscule / Serge Lutens
Cuba Gold / Cuba Paris
Dzongka / L´Artisan
Kashmina Touch / Max Mara
Body / Burberry

———————–

kvetiny-aldehydyVaše vůně je KVĚTINOVĚ ALDEHYDOVÁ.

Vůně elegance, stylu, velkého světa a peněz. Žena, která se dostane na životní vrchol, má důvod a právo obklopit se aurou úspěchu a suverenity. Nic nechce skrývat, jen ať si všichni všimnou toho, jak je spokojená sama se sebou, chce to vykřičet do světa a je jí jedno, co si o tom okolí myslí. Oslavuje sebe a tu chvíli, kdy vám umožnila ji poznat. Je trochu materialistická, protože všechny ostatní touhy v životě už si splnila a nebo jsou na nejlepší cestě k realizaci. Její duše i krása je nadčasová, stejně jako její vůně.

Váš parfém by mohl být:

Love / Chloé
Phyllis / Pull and Bear
No. 5 / Chanel
L´Air de Temps / Nina Ricci
Liú / Guerlain
Modern Muse / Estée Lauder
Trésor / Lancome
Narciso Rodriguez for Her / Narciso Rodriguez
Or Noir / Pascal Morabito
Caléche / Hermés
Gold / Amouage
Madame / Rochas
L´Aimant / Coty
No. 22 / Chanel (Les Exclusifs)
Baghari / Robert Piguet
Tresor / Lancome
Laine de Verre / Serge Lutens
Dune / Dior
Arpége / Lanvin
White Linen / Estée Lauder
Rive Gauche / YSL
First / Van Cleef and Arpels
Chammare / Mona di Orio
M Mink / Byredo
Ysatis / Givenchy
14 Noontide Petals / Tauer Perfumes
Tosca / Tosca

…………pokračování…………..

podpis_ROM

 

Reklamy

4 thoughts on “• TEST: Parfém podle barvy 1/2

Nebuďte sprostí, lidi.

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s