• BAKERS FEDERATION: Eau De Toast

Britská federace pekařů vyhlásila boj dietám bez chleba a sacharidů. Mimo edukační kampaně, která seznamovala s nutričními hodnotami tradičních britských toastů, se rozhodla dostat toast do módy. A když fashion, tak na mola! V září 2013 spatřila světlo módních ramp Eau de Toast, pekaři nechali k vůni nafotit reklamní fotky a spustili kampaň „Nechť se vrátí chleba do módy!“

banner2[1] Limitovaná edice 100 kusů stomililitrových flakonů zmizela mezi prvních 100 zájemců v giveaway na stránkách federace a tím vůně zmizela z trhu. A tak po téhle sympatické akci, kterou připravila partička nadšených a trochu střelených pekařů, zbyly chutné reklamní fotky a jedna zajímavá statistika. Věděli jste například, že 37,8% Britů snídá toast s fazolemi?

banner[1]

Nejoblíběnější přílohy ke snídaňovému toastu:

  1. Máslo nebo margarín 64%
  2. Sýr 58.9%
  3. Vajíčka 41.4%
  4. Džem 41.1%
  5. Pomerančová marmeláda 38.5%
  6. Baked beans 37.8%
  7. Drožďvá pomazánka marmite 30.5%
  8. Šunka 26.1%
  9. Burákové máslo 21.4%
  10. Med 20.5%

A přitom taková blbost, že?

podpis_ROM

Zdroj: http://www.bakersfederation.org.uk/eau-de-toast.html

Reklamy

3 thoughts on “• BAKERS FEDERATION: Eau De Toast

Nebuďte sprostí, lidi.

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s