*news* SERGE LUTENS se vrací odkud přišel

Strejdovi hrobníkovi (jak jej nazývá Romana) ta samostatnost dlouho nevydržela. Je to pár dní, co japonský gigant Shiseido oznámil, že se značka Serge Lutens vrací do jejího lůna. Koupili totiž ochrannou známku „Serge Lutens“.

Co abych tě, drahá, oběsil?  Zdroj: web Serge Lutens

Serge nadále zůstane šéfem značky
Zdroj: web Serge Lutens

Tento fotograf a imagemaker spojil svou kariéru se značkou Shiseido poprvé v roce 1980, když byl najat na vytvoření mezinárodní image pro firmu, tehdy málo známou mimo Japonsko.

Serge natočil reklamu, navrhl make-up a obaly. V roce 1982 pak vytvořil první parfém: Nombre Noir.

serge-lutens-nombre-noir

Zdroj: wgsn.com

 

V roce 2000 Serge Shiseido opustil spolu s Christopherem Sheldrakem, založil si vlastní značku a vzal si sebou, jak známo, i oblíbenou vůni Feminité du Bois. Shiseido nicméně zůstalo nadále distributorem značky.

Nyní se tedy vrací odkud přišel a Shiseido má se značkou Serge Lutens velké plány. Dle mluvčího společnosti budou investovat do posílení značky při zachování její prestižní image. Ovšem jinde se zmiňují o zvyšování „lifestyle“ pozice značky, což už známe odjinud – výsledkem takovýchto plánů jsou řadové, generické vody, kterých jsou plné parfumerie.

TokyoGinzaShiseido-001

Budova Shiseido v Ginze (Tokyo)
Zdroj: tokyoarchitecture.info

 

Každopádně Shiseido hodlá otevřít volně stojící butiky Serge Lutens ve velkých městech po celém světě (Ostrava se asi nepočítá, co?) a vůbec nasypat a samozřejmě i vydělat na ochranné známce hromadu peněz.

Takže si můžeme odškrtnout další relativně nezávislou niche značku. Kdo to bude příště?

 

mirka_podpis

Reklamy

5 thoughts on “*news* SERGE LUTENS se vrací odkud přišel

  1. Ach jo, to abych si začala dělat zásoby svých oblíbenců, než z toho budou jen samý Eau de xxx :-( Už jste někdo zkoušel tu Jeptišku nebo jsem to přehlídla tady? Když jsem byla naposledy v Douglasu, tak ji ještě neměli a od té doby jsem se nedostala…

    Liked by 1 osoba

  2. No, to svět potřebuje, aby byl Lutens ještě víc komerční, než kam už se mu podařilo dostat. To je image „smrt parfémům“, ne? A to jsem před pár dny na jeho stránkách četla nějaké řeči o originalitě, osobnosti a nezávisloti.
    Jdu napsat navazující rychlovku, včera jsem zkoušela La Religiéuse, vypadá to, že už to někomu prodal…

    To se mi líbí

  3. Pingback: • SERGE LUTENS: La Religiéuse (s jasmínem už se asi nic vymyslet nedá) | frangipani.cz

Nebuďte sprostí, lidi.

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s