• NEWS: Co hýbe parfémově blogerským nebem? Thierry Wasser a Habit Rouge

To, že Thierry Wasser, dvorní parfumér domu Guerlain není dlouhodobě spokojen s marketingovou strategií svého chlebodárce, spočívající ve stále rychlejším vydávání flankerů z flankerů, prosakovalo z jeho rozhovorů už dávno.

zdroj: guerlain.com

zdroj: guerlain.com

V rozhovoru pro blog Persolaise v souvislosti s padesátiletým výročí vůně Habit Rouge, se ale do marketingového oddělení už opřel pořádně a nešetřil ani sprostými slovy. Naplno řekl, že lidé z domu Guerlain nemají zájem o vůně a jejich historii, ale jenom o flankery. A neřeší výročí svých vlajkových lodí, jako třeba Vetiveru v roce 2009.

Ale tentokrát přešel od slov k činům. V rozhovoru prozradil, že pro výročí Habit Rouge „udělal něco velmi roztomilého“. Udělal vůni, aniž by to konzultoval s marketingem. 

Happy birthday to you, Habit Rouge!

Happy birthday to you, Habit Rouge!

Možná je to i tím, že Habit Rouge má dramatické začátky. Jean Paul Guerlain, tvůrce vůně, ji nenávidí a nosí raději Vetiver. Habit Rouge byla ve své době revoluční a když ji vytvořil, jeho strýc, tehdejší šéf domu, mu dal pořádně za uši. Že prý Jean Paul vytvořil vůni pro ženy a ne vůni pro muže. Pokusil se tedy vytvořit méně sladkou verzi Habit Rouge Dry, ale ta se neujala. I u Habit Rouge trvalo poměrně dlouho, než se stala úspěšnou.

Tak teď jsem vážně zvědavá, jak tohle dopadne. O Thierryho nejspíš strach mít nemusíme. Je ryzí zlato a zlata se nezbavujeme. Ale fakt mě baví sledovat, kam až Thierry zajde.

Ale jak to dopadne s jeho počinem k výročí Habit Rouge? Spatří světlo světa, nebo zůstane v jeho laboratoři?

Reklamy

7 thoughts on “• NEWS: Co hýbe parfémově blogerským nebem? Thierry Wasser a Habit Rouge

  1. To mám fakt ráda, když se začne hádat výroba s obchodem a marketingem! :D
    Souhlasím s tím, co Thierry říká. Na druhou stranu by si měl uvědomit, že hvězdu z něj udělali markeťáci, když si ho zvolili za prodejní argument (umění, tradice, bla bla bla…) a že mu to dělá nááááramně dobře. Špičkových parfumérů je řada, ale jen Wasser byl prominent, co se tak rád fotil v hromadách luxusu z produkce LVMH.
    A stejně tak, jak z něj markeťáci v médiích udělali Boha, z něj teď na oplátku můžou udělat vedoucího laborky, což se taky asi stane. JPG si myslel, že je neporazitelný, Galliano se cítil nedotknutelný…a kdepak jsou dnes, důchodci.

    Liked by 1 osoba

  2. Pingback: • GUERLAIN & HERMÉS: parfumér jako prodejný artikl | frangipani.cz

  3. Pingback: • Moje parfémová polička posedmé: Mirka (tentokrát už ty flakony) | frangipani.cz

Nebuďte sprostí, lidi.

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s