• Kosmetické kraviny luxusní 1.: CHANEL LE VOLUME ULTRA-NOIR

Chanel, Dior, Estée Lauder a Givenchy. Luxusní, nebo jen drahé? Mrkneme se. Nakupuju s radostí všechny kosmetické experimenty a pak to končí zmraženou držkou. Ode dneška příští čtyři dny půjde o něco jiného – koupila jsem sice novinky, ale od renomovaných značek a vyzkoušených linií, a…

chanel diot estee lauder

  • Řasenka CHANEL LE VOLUME ULTRA-NOIR

Chanel Le Volume je řasenka mého kosmetického života. Pořídila jsem si ji hned, jak se objevila – dostala jsem kabelkové balení, když ji spouštěli a byla jsem ztracená. Má všechno: bezchybně se nanáší, okamžite zasychá, takže podrží natočení, zahustí, prodlouží, je přirozená, nedráždí, drží celý den, leskne se… pro majitelky neviditelných řas nepostradatelná! Chanel pak vyšel ještě s voděodolnou verzí, ale ta mne nezaujala, protože základní Le Volume drží i v dešti, asi bych si s ní troufla i do bazénu, ale kdo by to dělal, víme, jak se sport dokáže dokáže podepsat na zdraví člověka. Což sebou nese malý problémek při odličování. Ale ne nepřekonatelný, chtělo to jen technologii.

T!P: máte taky občas problém s odlíčením řasenky? Namočím tampon do horké vody, doprostřed stříknu trochu arganového oleje a všechno lehce a jemně setřu. 

Nikdy v životě jsem ji nechtěla opustit. Ale nastal čas doplnit a Chanel vyšel s novinkou: ultračernou Le Volume. Kupovala jsem v kosmetickém butiku Chanel ve Florencii – to je značkový butik, kde je ale jen kosmetika, Chanel už si umí oddělit ty chudé zákaznice od těch, co stojí za pozornost. Takový McChanel. Ujistila jsem se u prodavačky, že je to „totéž, jen je víc pigmentovaná“, beru, zaplatit, mašlička, vypadni. A to doslova – vypadni.

Jestli si myslíte, že ve Vídni v Chanelu prodávají ty nejmilejší prodavačky na světě, tak florentinský McChanel obchod ovládli muži, nebo spíš mužy (ano, měly make up), a jsou ještě milejší. Ne, že by v týmu nebyly ženské (prsa); ale vládne tam stejný feministický režim, jako na Enterprise pod pevnou rukou feninistky Janewayové, jen naopak. Mužy s účesy Klingonů povlávalyi po butiku se štětečky v ruce a zcela to tam ovládlyi.

Nás obsluhovala taková obyčejná holka (prsa). Koukaly jsme s Mirkou na čisté parfémy a exkluzivky; Mirku zaujal č.p. Chance, protože jsme netušily, že něco takového existuje (že to svět potřebuje), já už dloho uvažuju o nákupu č.p. No. 5 a exkluzivce 22. Prodavačka nám nabídla testery – ne vzorky, jen takové ty keramické destičky v papírku, které se postříkají.  V tom k nám přiskotačila jedna z těch chlupatých manekýn, něco jí velmi společensky pošuškala do ouška…a prodavačka nám s červení v lících sdělila, že nám každé postříká jen jeden z těch keramických papírků. Příkaz vedení.

Foto: Mirka, zcizeno z našeho FB

Foto: Mirka, zcizeno z našeho FB

Chtěla jsem ještě rtěnku, ale atmosféra byla tak nepříjemná, že jsme s prodavačkou prostě nedokázaly kápnout ani na jednu barvu. Ona se na mne nemohla ani podívat a já jsem neměla chuť jí na cokoliv kývnout.

Když pak mi strkala se slavnostním obličejem do tašky vzorky novinky Chance a Allure (vždyť jsme se bavily o exkluzivkách a č. p., běžnou produkci jsme odmítly – zapomněla to za 3 minuty?), pomstila jsem se: se zděšeným obličejem jsem předvedla lehké zhroucení, s výkřikem „Oh my God, NOOOOU!“ jsem její ruku dramatckým gestem zadržela a ústy jsem naznažila slovíčko „shit„. (Mirko, že to bylo přesně tak?) Sebrala jsem si řasenku a šla jsem doflorencie, vy víte, co jsem chtěla napsat.

chanel - taška

Zpátky k řasence: Le Volume Ultra-Noir je bezva. Vypadá nádherně, má všechny vlastnosti staré dobré Le Volume, jestli je černější nevím, každopádně je krásně čená. Ale. Prvních 20 minut. Než dojedu do práce, což obnáší že sedím v autě pod střechou ve stabilní vlhkosti i teplotě, nesahám si na oči, neprší na mne a moc nemrkám, je ze mne PANDA. Beznadějná panda. Hmota řasenky zřejmě neudrží vyšší množství pigmentu a ten volně sněží na tváře uživatelky.

Zkoušela jsem na řasy napudrované, na řasy holé, na řasy s fixátorem Givenchy (bude v úterý) – barva nedrží. NEDRŽÍ. Je to krám a nedá se použít ani jako „už to nějak doklepu a pak si koupím pořádnou řasenku“. Za 30 euro. Nevím, jestli ten můj kus prodavačka v Chanelu neproklela, ale já téhle řasence, co ze mne dělá obstarožní EMO, nemůžu dát ani jeden bod. Je to nebetyčná kravina.

Shrnuji:

  • fantastické vlastnosti použití
  • zoufale nedrží
  • ta značka je nějaká divná

Odhlásila jsem newsletter a nevím, jestli si od téhle divné značky ještě někdy něco koupím. Je tolik fajn značek se stejně dobrou kosmetikou, možná za menší peníze, a se zájmem o zákazníka. Asi ne. Asi jsme se práve rozvedli. Zapuzuju tě, zapuzuju tě, zapuzuju tě.

Zítra si dáme Stínová tužka ESTÉE LAUDER Magic Smoky

Kraviny podzimu 2015:

  1. Řasenka CHANEL LE VOLUME ULTRA-NOIR
  2. Stínová tužka ESTÉE LAUDER Magic Smoky
  3. Pudr Dior Diorskin Nude Air Powder
  4. Sérum na růst řas GIVENCHY MISTER LASH BOOSTER

podpis_ROM

8 thoughts on “• Kosmetické kraviny luxusní 1.: CHANEL LE VOLUME ULTRA-NOIR

  1. V poslední době nemám ráda novinky. Žádné. Většinou stojí za…..A prodavačkám nevěřím ani nos mezi očima. Všude a ve všem se snižují náklady na výrobu a na kvalitě je to znát.
    Držím se starých osvědčených kousků, protože, i když si koupím na netu tisíckrát opěvovanou věc, mě nevyhovuje a jsem naštvaná, že jsem opět nalítla.
    Tak se Romčo, vrať k té původní. Nebo máš už Chanel na black listu? :-)
    P.S. Namakeupovaní chlapiy jsou mi k smíchu, jeden takový pobíhal u Chanelů v Debenhamsu, jestli je tam doteď, nevím.
    P.P.S. Pobavil mě tvůj článek na Pekle, fiflena a dress code, vtipně jsi vystihla realitu. :-)

    Liked by 1 osoba

  2. I Chanel v Bostnu se „mužy“ hemžil…….., stratetegický tah? Nepochybuju, že tenhle záměr máš už dávno rozkličovaný:-)
    Kosmetické kraviny se mi nějakým zázrakem daří minimalizovat, ale že bych ušetřila, to se říct nedá.

    Liked by 1 osoba

Nebuďte sprostí, lidi.

