• Tak jo! FRANGIPANI mediálními partnery ESXENCE 2016

Největší výstava umělecké a niche parfumerie a nezávislé kosmetiky? Miláno, jednoznačně! Každý rok jsme u toho a letos budeme ještě o něco blíž: Esxence si nás vybrala za mediální partnery pro rok 2016.

esx_banner_150x150_ok

Strašně nás to potěšilo a vážíme si toho a Derad už to i zapil, jak jinak než symbolickým aperitivem.
aperitivo milano
Esxence je zajímavá v tom, že jde o první výstavu v roce, a tak si na ni parfuméři chystají představení novinek. Florencie už je potom o kontraktech a vánočních dárkových baleních a limitkách, je klidnější a nudnější. V Miláně to žije, a tím nemyslím jen ty vyhlášené aperitivi.

esxence2016

Loni se narodila řada nových značek, které se hned po narození procpaly na výstavu: RENEGADES (nejlepší parfémová reklama EVER – čtěte komentáře), nekompromisně gurmánské kreace I PROFUMI DEL MARMO (další projekt Arturetta Landiho, nechme se překvapit…), absolutně záhadná SIMIMI (miluju tajemství a překvapení, zejména ta blbá).Psychotropní MALBRUM musím vidět už kvůli těm stroboskopicky hypnotickým flakonům a protože zbožňuju kýče, tak neodolám flakonům z liščích ohonů LECMO, ať už je uvnitř cokoliv (horší, než Alien to stejně nebude). A ne úplně obvyklá německá značka LENGLING, kterou vám představím v nejbližší době.

Řada značek se na trhu už pár let prosazují a konečně si troufly: zajímají mne inkoustové vůně SIMONE ANDREOLI, francouzské hédonistka ISABELLE ARIANA nebo vznešená DEAR DIARY.

A dost novinek ohlásili i osvědčení parfuméři: pro mne zatím high-lightem zůstává nová vůně NISHANE, a jedna z jejich novinek v nových flakonech, o které už vím, že bude vonět jako jeden z nejoblíbenějších zážitků, který si v Turecku dopřáváte a taky si ho vozíte jako suvenýr domů. A nejde o nic gurmánského. Kluci nám dávali zkusit první verze ve Florencii, byly nádherné a pokazit už to nešlo. Jsem zvědavá…

nishane new bottle

Letos se k výstavě vůní Esxence přidala taky Esxkin, prezentace niche výrobců kosmetiky. Takže tam jdu zjistit, jestli mají něco zázračného na vrásky, které nemám.

Abyste si připomněli, na co se těšit, projděte si zatím starší reportáže od roku 201 (a jako fakt koukněte na ty aperitivi). My vás určitě až do Apríla ještě budem zásobovat detaily.

Jak praví klasik: Do Prahy, do Podolí, do Milána, do prdele, tam je krásně!

podpis_ROM

 

Reklamy

5 thoughts on “• Tak jo! FRANGIPANI mediálními partnery ESXENCE 2016

Nebuďte sprostí, lidi.

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s