• S.A.C.K.Y: … a výhercem se stává….

Teda lidi, potěšili jste mě! Tolik zájemců jsem o giveaway ještě neměla! Je to dokonce více, než počet zájemců o pokázku na nákup na notino. A to mě plní nadějí. Že naše snaha o vzdělávání čtenářů a čtenářek nese své ovoce. Že niche se dostává do povědomí a že máte o tuto oblast zájem. A samozřejmě také, že fandíte lidem, kteří se o něco snaží, dělají to s vášní a navíc jsou to Češi.

Tak ať to nezdržuji: termín byl pondělí 19.12., stihlo vás to 25! Tady je seznam, zapisovala jsem to tak, jak komentáře přišly:

1 enka quanium
2 Klára
3 Za kosmetikou
4 Vendula
5 Sisa
6 Claire
7 Molie
8 Eva Richterová
9 Mirka Škampová
10 veraki007
11 Renáta
12 Misa
13 Maria
14 ustarnouciblogeriny
15 Nikola Benková
16 Bára V
17 jerry
18 philosoraptorka
19 Jana
20 Mirka Kedroňová
21 Simona Valešová
22 Šárka
23 Liba
24 kottaska
25 Martina

Bez kočičí pracky jsem to zadala do generátoru náhodných čísel a vítězi se stávají:sacky_losovani

Gratuluji Libě a philosoraptorce ke kabelkovému balení parfému S.A.C.K.Y!

 A protože jsem z toho celá na měkko, rozhodla jsem se vylosovat ještě jednoho výherce, který dostane sadu vzorků všech šesti parfémů:

sacky_losovani2

Vzorečky získává Klára, gratuluji!

Všem, výhercům i ostatním, moc děkuji za milé komentáře a za to, že fandíte nové značce a našemu blogu. Zachovejte nám přízeň.

mirka_podpis

3 thoughts on “• S.A.C.K.Y: … a výhercem se stává….

  1. Já moc děkuji, takový dárek na Vánoce jsem vážně nečekala, jelikož jsem nikdy nic nevyhrála. K odstřiku MIRAJ jsem dostala ještě vzorek Waguaru a momentálně po první zkoušce nejsem schopná říct, která je krásnější.

    Liked by 1 osoba

Nebuďte sprostí, lidi.

