• Frangipani.cz už potřetí MEDIA PARTNER výstavy parfémů Esxence 2018 Milano

My slavíme 1. ledna, Číňani zrovna teďka někdy umývají skleničky a parfumérský Nový rok se koná na přelomu března a dubna v Miláně. Tady se zjeví na povrchu zemském dosud utajované novinky o kterých majitelé značek a marketéři posledního půlroku jen cosi tajuplně naznačují na sociálních sítích. Kolikrát se stane, a to i renomovaným značkám, že to prostě nestihnou a na výstavě ukážou jen obrázky flakonů a parfém dávkují z lékovek kapátkem. Slavné a bohaté značky mají jiné taktiky: novinky bouřlivě uvádějí už měsíc předem a  zájemci jdou pak už zvědavě najisto. A pak jsou tady úplní outsajdří, někdy snílci, kteří se zadlužili u širokého příbuzenstva, jindy holčičky z bohatých rodin které dostaly k osmnáctinám zlatou kreditku, kteří se přihasí do Milána s pěti flakony s etiketou vytištěnou u grafika – a těch pět flakonů je celá jejich živnost a velkosklad. A samozřejmě taky bombastické projekty, kolekce bez ducha, vypočítané na efekt prodeje, s obrovskou investicí v zádech a nekonečnou nudou okolo sebe.

 

Celá oslava se odehraje ve čtyřech šílených dnech, ve zběsilém tempu, kdy vás zahrnují značky informacemi, polívají voňavkami a snaží se urvat pozornost. Je to bláznivé, strhující, lákavé, zcela zásadní pro následující rok na parfémovém trhu a my jsme už třetí rok přímo ve středu dění. Jsme poctění, že jsme se letos opět stali mediálním partnerem výstavy niche parfumerie Esxence 2018 a můžeme vám prostřednictvím blogu zprostředkovat trochu voňavé bláznivé atmosféry téhle největší parfémové události.

Na stránkách Esxence najete už teď seznam vystavovatelů tady: http://esxence.com/brand-list-2/

Já si ale dám ještě na čas, rozmyslím si, kam zamířím. Mám v plánu navštívit vyhlášení finalistů Zlaté hrušky, určitě se podívám na přednášku o čínské niche parfumerii, protože to je pro mne opravdu úplně nová dimenze, Nishane naznačují a Nicolai už to rozbalili naplno, takže tam se zastavím určitě, a letos se chci důkladně podívat taky na souběžnou výstavu niche značek kosmetiky (kde budeordinovat momentálně můj milence no.1 doktor Perricone). Mám na to ještě víc než měsíc. Dám vám sem, jako každý rok, sledovací tagy pro instagram a facebook, ať si užijete se mnou.

Kdo by si chtěl připomenout atmošku loňských let, tak tady máte Frangipány v Miláně loni (#frangipaniatEsxence2017, předloni #frangipaniatEsxence2016 a tady ještě staší #frangipaniinMilano

A protože do Milána jezdíme už od roku 2011, vlastně ještě dřív, než vznikl blog, tak si tady můžete najít už vlastně historické články pod tagem Esxence.

Jestli vás zajímá nějaká novinka, chcete, abych něco zkoukla, zeptala se…neváhejte mi napsat dotaz do komentářů nebo na instagram!

Tak ci vediamo za měsíc in Milano!

 

 

Reklamy

10 thoughts on “• Frangipani.cz už potřetí MEDIA PARTNER výstavy parfémů Esxence 2018 Milano

  1. Škoda, že mám koncerty :(
    Tak určitě víte koho fotit nejvíc a nějakej vzorek s věnováním :))) To musí být dost síla pro ty co vystavujou. Donekonečna říkat ty samé věci dalším a dalším lidem.

    Liked by 1 osoba

Nebuďte sprostí, lidi.

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

w

Připojování k %s